Aug 27, 2012

smile and enjoy :)
assalamualaikum, hye guys, lama da x update. dalam sebulan lebih kot ! huhu :) maybe sebab busy dengan assignment, kerja and others. orang busy kan, memang selalu macam tuw :) huhu.

BTW saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada semua yang mengenali diri saya. Jika saya membuat keburukan sekali pon, Maafkanlah saya, ingatlah kembali kebaikan saya pada awak. Dan kita ini hanyalah manusia, yang selalu membuat kesilapan :)

Raya tahun ni memang sumpah simple gila bapaknya, haha, xde picture family, duk lepaq kat rumah dengan aktiviti makan sampai muncit, xberaya rumah saudara mara, siap sempat shooting lagi kat rumah. perghh ! agak bosan pon ada. haha. But its okeylah, still dapat duit raya ! ngeh ngeh ngeh ! haha.

AND so sorry, sebab this year xbuat openhouse sebab family saya cakap bajet lari. yela, next year ramai plak saudara2 saya yang nak pergi umrah :) maybe parent or akak saya yang pergi :) InsyaAllah.

Kepada sesiapa yang berkemampuan, silalah menyahut seruan rukun islam yang kelima. pergi umrah or pergi haji :) daripada nak membazirkan duit and simpan sampai berhabuk. kan ? haha ! ini peringatan untuk diri saya sendiri :)


No comments: