Oct 20, 2011

Movies : Real Steel

dakota goyo and movies

hello there, lame da tak update blog. mesty ramai yang da xsabar2 nak tunggu saya tulis ape kan ? ( perasan ramai peminat and stalker ) haha !
now nak citer pasal movies ! tadi saya tengok movie Real Steel ! sumpah best nak mampus ! tapi effectnye terhadap saya :
1) sakit otak sebb da mcm tengok cerita wrestling dimana bile die tengah lawan tangan saya pon rase nak lawan sekali
2) emosi gile ! sedih gak la ! melibatkan hubungan kekeluargaan.
3) tu jek la ! hahahahaha

nampak tak budak kecik dekat sebelah tu ! haaa ! da la comel, kecik lagi, pandai gak la die berlakon ! senyuman die comel sangat ! alolololo ! i love you ! hahahaha.

kasih bapa terhadap anak
kenapa saya cakap cerita ni ada nilai kekeluargaan ? sebb bapa die ni xboleh harap, hutang berlambak2 tapi ade plak handset canggih nak mampos ! #aptb ! hahaha. act duit tu tuk die beli robot ! walau mcamne pon die bertanding pasti akan kalah ! SEBAB SKILL DIA TIADA. till die jumpa anak die ! anak die pon minat ape yang die buat ! then anak die sangat menyedarkan die ! :) 
PENDAPAT : KEKADANG ORANG TUA DAN MUDA HARUSLAH MENERIMA PENDAPAT. JANGAN TERLAMPAU EGOIS MEMBUAT KEPUTUSAN. am i right ? huhu...

INTERESTING MOMENTS :

palinglahhh ! haha
time ni memang saat genting sebb die kena lawan dengan raja robot ! remote control da rosak so die kene guna fungsi bayangan untuk lawan bende ni. 
 time ni bapak die tengah cakap dengan robot ! haha ! robot ni paham pergerakan tapi bukan percakapan !
then anak die cakap " bapak sedar tak yang bapak tengah cakap dengan robot " then bapak die cakap " saya tahu " sambil bapak and robot pandang muka anak die ! siot ! 

xde picture die tengah menari
haha ! time ni bapak die ade semangat nak boxing ! sebak gile xdapat cari pic robot ni tengah menari dengan anaknya ! intyeresting sangat doe ! hahahaah ! btw robot ni cute ! hahahaha tang mane saya pon xtau ! haha

btw that all for this time :)
banyak nak cerita ! tapi nanti saya cerita lagi ! sekian :)
with love.




No comments: