Oct 21, 2011

Pahit manis semester 2


sad

salam semua, sejak sekian lama tidak berblog, kini saya kembali membawa cerita :)

semester kedua ni memang sangat bermakna untuk diri saya. bermacam dugaan, karenah dan lain2. sukar untuk diucapkan, hanya senyuman yang mampu ku ukirkan.

Mula2 masuk bilik bersebelahan cermin, tingkat 4 blok sm 4 dalam kepale ni da set yang saya akan memulakan family baru di apartment ni, sebb dulu duk banglo so family besar. So skunk family just ade 8 orang ! secara rambang saya hanya rapat dengan roomate saya iaitu SL jugak ! haha. Then lame2 da boleh rapat dengan yuna, halimah, shaf, mira, and 2 junior. I feel like real family ! and I love them much !

yuna, ekin and i

shaf and murni

And bertambah rapat bila kejadian menimpa saya pada ramadhan yang lalu, sangat menabahkan diri saya.  Dan terima kasih kepada mereka2 yang ade disamping saya disaat saya merasai sebuah kehilangan, kekecewaan, kesedihan yang tidak pernah terlintas akan berlaku. Dan saya sangat menghargai kehadiran mereka2  yang ada disamping saya ! terutama lea, ieka, tyra, zati, azua, fatin, shikin, ell, zack, mira, ain, sheera, shaf, fakh, mira, yuna, halimah,elfyra, iera, fatin, nanao, a’ are (gangster), hazriq,  ekin, all my senior, Elena, john ( I know you are far, but you had try your best to be the best ), afizi  ( thanks much because you try to solved my problems ) last but not least nizam omar ( the unpredictable person ).

me, tyra and sheera

semester 2 :)


me, ieka and lea

gegirl kelas 2B1

Pengalaman mengajar saya erti kehidupan. Dengan pengalaman itu saya belajar untuk memulakan life yang baru dengan prinsip yang baru.  Iaitu “ kawan karib : tiada “ paham tak maksud saya ? huhu
In my life, saya sangat mengasihi kawan2 sekitar saya. Dan no matter who you are once you had insult my friend, I will insult you back. But now no more.

my superstar

my lovely them .

Dulu masa sem 1, duk banglo ramai2 then da macam family da, now da separated. Semua buat kepale sendiri, da mula tunjuk taring masing2. Entahlah saya pon xpaham. Mungkin bende itu berlaku ade sebab nye yang tersendiri. Dan kita juga harus memikirkan juga kot2 kita sendiri yang buat salah dengan orang tu. 

#PESANANUNTUKDIRISENDIRI

Saya sangat merindui suasana sebuah keluarga semasa di semester 1. Tetapi semuanya musnah dek masa dan ketika.

Moral : you can break the promise but you cant erase the memories.

#sebak menyelubungi diri.

Wassalam.

No comments: