Nov 3, 2011

pertemuan pada waktu seketika .






hello there,
i think last week kot saya hang out dengan kawan2 EX-PLKN which is izzaty, syahrul, rayn, along, john, ratu and others. It's been a long time i have never seen them and then after met it all different. i think they are getting handsome and beautiful least thannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn me ! wahahhahaha . #just kidding.
Here is the picture i've taken :

along, !!!!!, john, razak, syahrul and me :)

haaa  ~ ni picture kontroversi ! haha ! amacam comel tak ? lalalal ! hahahha !

with rayn ismail
alrite, ini adalah gegirl yang datang, 2 orang je dari plkn ! kemen ramai perempuan ! ni je yang datang ! sedih gak la ! yela kan ! busy ! xpe laaa :)


with zati and ratu
haa ! tapi sayanglahh, awal gile korang balik ! tapi xpela ! sebb ade 2 bodyguards teman saya iaitu SYAHRUL dan RAYN. tapi paling sesak korang ni suke buli aku kan ? kurang asam garam betul ! huhu

haha ! so that all for this time, perjumpaan ini sangat bermakna untuk saya sebb semasa masuk di PLKN TUARAN, SABAH. kitaorang sangat berkerjasama ! yela ! duk jauh dari family kan ? so then bila bersama2 kawan2 kL rase terubat la sikit rindu ni :)

btw thanks guys sebb sudi meluangkan masa walaupon time tu jugaklah perlawanan bola sepak antara negeri sembilan dan terengganu.

and  

btw tahniah kepada pasukan negeri sembilan kerana menjuarai perlawanan tersebut !

p/s : tak sia2 aku kawan dengan pemain negeri ni ! hahaha #justkidding







No comments: