Nov 29, 2011

my silly semester 3


salam semua,
 semester baru telah bermula dan saya sangat excited untuk melangkah dengan lebih jauh.
dan saya tidak mengira ape sekali pon cemuhan yang saya bakal hadapi. what i trying to do is keep on moving what exactly what i wanted, i really dont care.
new members always in, but all i have to do is keeps on blinding myself because its really make mess me up.
new home, new friend and etc hopefully can make me happy and all of them is enough for me to survive.
i love what i have and dont need to find it anywhere.

to someone :
saya mengangapkan segalanya adalah satu cabaran
dan saya sungguh tidak ambil peduli tentang kehidupan kamu langsung
jadi tolong jangan pernah memikirkan saya sebab kamu sungguh tidak bernilai di mata saya
dan awak telah saya anggapkan seorang insan yang saya tidak pernah kenali langsung.
dan saya minta agar anda berhenti berbicara soal saya.
terima kasih saya ucapkan.


dia datang dan pergi
dia segalanya
dia adalah satu-satunya
dia pembawa segala duka kepada suka
dan dia telah melangkah pergi begitu saja.

kehidupan selepas ini akan makin mencabar.
saya mengharapkan sesuatu yang positif
ape yang akan berlaku saya akan meredhakannya.


sesungguhnya saya adalah insan biasa yang selalu merasa segala suka dan duka.


No comments: