Dec 1, 2011

Officially 19th years old

officially 19 :D
hey there ! yesterday was my birthday ! and i am unhappy ! because i am waiting for somebody to wish my birthday and he was late ! and btw thanks and happy birthday for me ! #damnIt.

for my 19th  birthday, saya tidak mahu meminta ape2 cuma saya minta agar anda semua mendoakan kesejahteraan dan kejayaan saya di dunia dan diakhirat. senang bukan ? :)

my mother asked to go back in kuala lumpur for celebrate my bithday. hurmm, maybe next time :) thanks btw :D

To all my friend in facebook : thanks a lot for wished my birthday. saya menghargainya kerana bila anda wish kat saya itu menandakan yang awak ingat kat saya :) thanks .

To my housemates : thanks kasi tepung rambut aku ! sampai kena bangun awal untuk xcuci rambut sebab aku mmg suka bangun last minutes ! haha . btw take a look at this : 

webcam with  them

eleena, azua, shasha, ain k, tyra

thanks btw :D
To my fewer friends at twitter : thanks wished, saya harap ia adalah kata2 yang penuh keikhlasan yang tulus daripada hati awak. sebab saya tidak pernah mengenali awak sepenuhnya. terima kasih.

Kepada rakan2 sekampus, sekolah, and etc : terima kasih jugak . i love you till the ends :)

That all for today :) terima kasih ye semua2 :)

p/s : btw thanks to erwin dulait yang wish pakai recording , haha ! bajet sweet ni ! hahaha !






No comments: