Dec 19, 2011

awak mengemis atau terdesak ?

damnit!


tentang seseorang...
dia adalah seorang yang tidak boleh dipercayai
hidup mati semula pon memang saya tak percaya kat die
pelbagai alasan pelbagai watak pelbagai perangai dan pelbagai cerita
and now die nak datang nak mengemis plak ?
kenape ?
awak terdesak ke or mengemis ?
memang saya tengah terdesak tapi xbermakna saya harus mengemis untuk mendapatkan awak
awak senang and susah xde kena mengena dalam hidup saya
and now nak mengemis dengan saya ?
setelah ape yang awak da buat.
mencemuh, mengutuk, mengkeji sini sana
saya tau awak xde muka tapi xpayah la nak bermuka-muka.
saya da bahagia ape yang saya ade, and kenape nak merampas kebahagian yang saya ada sekarang ?
awak da dapat ape yang awak nak, and saya da pulang segala kepunyaan kamu.
and now what ?

that house is my heaven now, don't let it go.







No comments: